دلایل عمل بینی، اهداف جراحی بینی چیست؟

دلایل عمل بینی، اهداف جراحی بینی چیست؟

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

دلایل عمل بینی، اهداف جراحی بینی چیست؟
بازدید : 90

عمل بینی امروزه به یکی از پرطرفدارترین جراحی‌های زیبایی تبدیل شده است. متقاضیانی که برای انجام جراحی زیبایی بینی اقدام می‌کنند ممکن است با سوالات و ابهامات بسیاری روبه رو شوند. به همین دلیل ما در این مقاله تمامی مطالب مرتبط با جراحی بینی مانند اهداف عمل بینی، انواع روش‌های جراحی رینوپلاستی، مدل‌های مختلف بینی، انواع مختلف عمل بینی، فیلم عمل بینی و نیز عوارض عمل زیبایی بینی را به صورت کامل توضیح داده‌ایم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید:

دلایل عمل بینی، اهداف جراحی بینی چیست؟

جراحی زیبایی بینی یکی از پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی است که امروزه در بین مردان و زنان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و پزشک در این زمینه تمام تلاش خود را برای رسیدن به خواسته‌های واقع بینانه و منطقی بیمار انجام می‌دهد..
اما هدف از انجام جراحی بینی برای هر فرد با شرایط مختلف می‌تواند متفاوت باشد و اهداف بسیاری نیز در این راستا وجود دارد. یکی از مهم‌ترین دلایل جراحی بینی اصلاح فرم و ظاهر بینی و همچنین رفع مشکلات ساختاری بینی است.

انواع روش‌ های عمل بینی، تکنیک‌ های عمل بینی کدامند؟

روش‌های جراحی بینی را می‌توان به دو صورت جراحی بینی بسته و جراحی بینی باز در نظر گرفت، که انتخاب روش مناسب برای انجام این کار کاملا بستگی به نظر پزشک و شرایط بیمار دارد. اما چرا نام گذاری تکنیک‌های عمل بینی به این صورت است؟ برای پاسخ به این پرسش در ادامه مطلب همراه ما باشید:

تفاوت جراحی بینی باز و بسته چیست؟

در ادامه مقاله ما تفاوت روش عمل بینی باز و بسته، مزایا و معایب هرکدام و نیز محل برش‌ها در هر تکنیک را با تصویر نشان داده‌ایم:

طریقه عمل بینی به روش بسته

این روش از جراحی به این صورت است که در آن، جراح بینی تمامی برش‌های عمل را از داخل بینی ایجاد می‌کند و با کمک ابزار مخصوصی مقدار بسیار کمی از پوست بینی را از اسکلت آن جدا می‌کند تا بتواند تغییرات لازم را بر روی ساختار بینی اعمال کند.
از آنجایی که در این روش از جراحی پزشک دید کامل نسبت به ساختار داخلی بینی ندارد نمی‌تواند برای ایجاد تغییرات عمده از آن استفاده کند. در نتیجه این تکنیک تنها برای زمانی که بینی نیاز به تغییرات کوچک و رفع ایرادات محدودی دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 


نویسنده :
تاریخ : شنبه 23 مهر 1401 ساعت : 22:35
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید